.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .

خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .

انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :

ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای

ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .

ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .

ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .

ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .

ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .

انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

ترازوی فروشگاهی ارزان در دیجی اسکال با کیفیت بالا برای مشتریان در نظر گرفته شده است که برای خرید ترازو تمایل دارند مبلغ پایینی هزینه نمایند اما کیفیت ترازوی دیجیتال بالا باشد و ترازو بتوانند برای مدت مناسبی توزین انجام دهد ، برای این گروه مشتریان دیجی اسکال ترازوی دیجیتال کمری را پیشنهاد می نماید که برای کار با حجم پایین توصیه می گردد و دارای ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد ، از ویژگی های برجسته ی ترازو دیجیتال معرفی شده دارا بودن دقت بسیار مناسب و واقعی یک گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم توزین است و از سویی نیز ظاهر شکیل با کاربری بالا از مشخصاتی است که قیمت ترازو را بسیار مناسب می نماید .

قیمت ترازوی دیجیتال معرفی شده در قیاس کیفیت و عمر طولانی ترازو مناسب و ایده ال می باشد این ترازو دارای 4 حافظه ی مستقیم جهت ثبت کالا است و دارای سه نمایشگر جهت نمایش وزن ، قیمت و قیمت کل که مشتری می تواند محاسبه نیز با ترازوی دیجیتال داشته باشد .

ویژگی های ترازوی فروشگاهی ارزان مدل کمری علمک دار

    توزین دقیق با سرعت بالا
    ظرفیت توزین ترازو 1 گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم
    سینی استیل تخت
    محاسبه ی وزن و قیمت اقلام
    ذخیره و ثبت قیمت کالا ها
    جمع چندین قلم
    باتری داخلی با امکان استفاده به مدت طولانی

دیجی اسکال مرکز فروش ترازوی فروشگاهی با برند کمری می باشد و از نظر کیفیت و عمر ترازو مورد تایید می باشد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازو پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی ترازوی پند ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .

ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازوی پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

برای اطلاع از مدل های ترازو پند در قسمت محصولات ترازو، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازو دیجیتال است ، خریدار بر اساس بودجه و نیاز با بررسی امکانات دستگاه اقدام به خرید ترازو دیجیتالی می نماید .

در برند های ایرانی ترازو محک و ترازو پند یکی از بهترین ترازو دیجیتالی ها هستند که دارای کیفیت بالایی هستند و در قیاس قیمت ترازو با کیفیت و ظاهر شکیل می توان قیمت دستگاه را بسیار مناسب معرفی نمود .

در صنعت ترازو دیجیتالی نمونه های بسیار زیادی هستند که با عنوان ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی در حال تولید هستند ، در این صنعت ، ترازو آزمایشگاهی دارای بالاترین قیمت است و تنوع برند و محصولات این مدل نیز از تمام نمونه ها بیشتر است و متاسفانه در ایران هیچ شرکت ایرانی وجود ندارد که اقدام به تولید ترازو آزمایشگاهی نموده باشد و تمام دستگاه های موجود در ایران در مدل آزمایشگاهی ساخت کشور های خارجی می باشد .

مزیت های خرید ترازو محک در گروه ترازو فروشگاهی از یک سو گارانتی معتبر 25 ماه و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 10 سال است ، قیمت ترازو محک در قبال کیفیت و قابلیت های دستگاه به خصوص در مدل پرینتر دار بسیار مناسب است و کاربری ساده و امکان اتصال ترازو به کامپیوتر با کمترین هزینه از ویژگی های برجسته ی این دستگاه است .

مزیت های خرید ترازو پند در مرتبه ی اول عمر طولانی و مقاومت بسیار بالای بدنه ی ترازو می باشد و این مهم در گروه ترازو صنعتی بسیار بالا تر است ، گارانتی دستگاه پند به مدت 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

در نمونه های دیگر ، اگر خرید ترازو بر اساس پایین ترین قیمت است میتوان ترازو چینی را معرفی نمود که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است ، قیمت ترازو چینی مورد تایید دیجی اسکال بسیار پایین است و با مقایسه ی قابلیت دستگاه و محاسبه ی قیمت خرید ترازو می توان گفت ، قیمت عادلانه و مناسب است .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

لودسل باسکول استنلس استیل : باسکول ، ترازو با ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا می باشد و برای توزین مواد و کالاهایی حجیم استفاده می گردد ، باسکول دارای بخش های متنوعی است شامل نمایشگر باسکول ، کیبرد ، بدنه ی فلزی ، برد ، پاور ، کفه ی توزین و لودسل باسکول می گردد .

لودسل باسکول در بهترین حالت از جنس استنلس استیل می باشد که نوعی استیل ضد زنگ است ، این استیل در برابر تغییرات محیطی مقاوم بوده و ضد خوردگی می باشد و این موجب می گردد تا لودسل باسکول پس از گذشت زمان طولانی حساسیت توزین خود را از دست نداده و مقاومت بدنه ی خود را در شرایط آب و هوایی گوناگون حفظ نماید .

استفاده از استنلس استیل در لودسل بیشتر در باسکول صنعتی به دلیل محیط استفاده از دستگاه کاربرد داشته و کمتر در باسکول فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

همانطور که در تحقیق زیر در رابطه با استنلس استیل ذکر گردیده است ، استنلس استیل با گرید های متفاوتی تعیین می گردد و بر حسب نوع و مقدار آنها مقاومت در برابر تغییرات محیطی ارزیابی می گردد .

استنلس استیل چیست؟

استنلس استیل یا فولاد های ضد زنگ آلیاژهایی بر پایه آهن هستند که شامل حداقل 10.5% کروم باشند . در این میان تنها تعداد کمی از آنها محتوی بیش از 30% کروم یا کمتر از 50% آهن میباشد ، خاصیت ضد زنگ بودن این فلزات بوسیله شکل گیری یک پوسته اکسید کروم بر روی سطح آنها میباشد که این لایه اکسیدی در حضور اکسیژن تشکیل شده و تقویت می شود .

Se Mo Ni Cu Ti Si Al Nb جهت بهبود خواص استیل افزوده می شوند ، لازم به توضیح است که درصد کربن این محصولات از مقادیر کمتر از 0.03% تا 1% قابل تغییر می باشد .

انتخاب نوع استنلس استیل در صنعت به عوامل مختلفی مانند مقاومت خوردگی ، خواص مکانیکی ، خواص حرارتی خواص شمیایی خواص تولیدی موجود بودن قیمت محصولات و... بستگی دارد که از این میان مقاومت خوردگی خواص مکانیکی و خواص حرارتی معمولا از مهمترین فاکتور ها می باشد .

انواع گرید های استنلس استیل

سری 300 یا استنلس نگیر ( غیرمغناطیسی یا نگیر )

آلیاژ اهن کروم نیکل با کربن کمتر از 0.1 درصد

سر ی 400 یا استیل بگیر( مغناطیسی یا بگیر )

 آلیاژ آهن کروم با کربن کمتر از 0.1 درصد

سری 300 و موارد کاربرد آن

304 رایج ترین گرید استنلس استیل است که همان 18.8 کلاسیک می باشد .

316 بعد از 304 رایج ترین گرید است و در صنایع غذایی و جراحی کاربد دارد به علاوه آلیاژ مولیبدن موجود در آن از فرسایش جلوگیری می کند همچنین بخاطر مقاومت زیاد در برابر کلر در مقابل گرید 304 در صنایع دریایی هم بکار میرود . 321 این گرید شبیه گرید 304 است با این تفاوت که  آلیاژ 321 به علت وجود ترکیبات تیتانیوم در آن مقاومت زیادی در برابر جوشکاری ندارد این آلیاژها به علت شکل پذیری عالی ، مقاومت در برابر خوردگی و جوش پذیری مناسب از پر مصرف ترین گروه استنلس استیل محسوب می گردند در شرایط تابیدگی همگی آنها غیر مغناطیسی می باشد .

سری 400 و موارد کاربرد آن

410 مقاوم در برابر سایش است اما در برابر خوردگی مقاومت کمی دارد .

420 گرید مخصوص کارد و چنگال قابلیت پولیش خوبی دارد .

430 گرید مخصوص دکوراسیون است به عنوان مثال در تزئینات داخلی اتومبیل کاربرد دارد قسمت اعظم استیلهای طرحدار با گرید 430 بگیر می باشد این گرید قابلیت شکل پذیری خوبی در درجه حرارت کم دارد و مقاوم در برابر خوردگی است .

استنلس استیل های مغناطیسی , دارای میزان کمی کربن بوده و کروم و مولیبدن به عنوان عناصر اصلی در این آلیاژ محسوب می گردد .

این گروه بوسیله عملیات حرارتی سخت شدنی نبوده و در کلیه شرایط مغناطیسی می باشند .

کاربرد ورقهای استنلس استیل در صنعت آسانسور و دکوراتیو

کلیه ورقهای استیل طرحدار در دو گرید 430 بگیر و 304 نگیر جهت پوشش بدنه , سقف و درب آسانسور در ضخامت های گوناگون در ابعاد مختلف و در رنگهای بسیار متنوع : نقره ای - طلایی -  آبی - مشکی -مسی - دودی دارای کاربرد بسیار ویژه و زیبا می باشد .
 

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

تعمیر باسکول محک توسط کاربر برای کاهش هزینه هایی ست که پس از خرید باسکول دیجیتال برای کاربر پیش می آید ، با استفاده از روش های ذکر شده ، تعمیرات باسکول را با کم ترین هزینه انجام دهید ، دستگاه دارای 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول است .

خدمات پس از فروش باسکول محک شامل تمام قطعات باسکول می باشد و هزینه های تعمیرات در مدت گارانتی رایگان بوده و پس از گارانتی هزینه خواهد داشت ، در صورت بروز مشکل پس از خرید از مشاورین ما در مرکز خدمات باسکول راهنمایی دریافت نمایید .

اشکال باسکول محک  علت خرابی باسکول  رفع اشکال
 دستگاه خاموش است و روشن نمی شود   1 - دکمه اصلی خاموش است .
 2 - کابل باسکول به برق متصل نیست .
 1 - دکمه ی اصلی دستگاه را روشن نمایید .
 2 - کابل برق باسکول دیجیتالی را چک نمایید .
 3 - با نمایندگی خدمات پس از فروش باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز خدمات : 0216123
 اشتباه در توزین و بروز نوسان وزنی  1 - باسکول در مسیر پنکه یا کولر قرار گرفته است .
 2 - دستگاه بر روس سطح غیر هموار و لغزنده قرار گرفته است .
 3 - سینی با جسم خارجی برخورد دارد . 
 4 - پایه های باسکول تنظیم نیست .
 5 - باسکول تراز نیست .

 1 - باسکول محک را از معرض باد قرار ندهید .

 2 - میز یا محل قرار گیری باسکول  را محکم و مسطح انتخاب نمایید .
 3 - سینی به محلی گیر نداشته باشد .
 4 - پایه های زیر دستگاه را تنظیم کنید .

 5 - باسکول محک را دقیق تر به تراز برسانید . 

 روی نمایشگر باسکول دیجیتال کلمه ی lock نمایش داده می شود .  باسکول محک به حالت قفل اتوماتیک رفته است .

 با نمایندگی باسکول برای استفاده از خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید .
 مرکز خدمات باسکول : 0216123

 باسکول دیجیتالی با برقعمل نمی کند .  1 - پریز برق محل استفاده از باسکول خراب است .
 2 - کابل برق را چک نمایید .
 1 - محل اتصال باسکول به برق را تعویض نمایید .
 2 - کابل دستگاه را چک نمایید .
 دستگاه با باتری باسکول کار نمی کند ، برق شهر قطع است و باسکول خاموش شده است .  1 - باتری باسکول خراب است .
 2 - دستگاه خراب شده است .

 با خدمات پس از فروش باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز تعمیرات باسکول : 0216123

 در صورت اتصال باسکول به چاپگر ، فاکتور چاپ نمی شود .

 1 - کاغذ بر عکس در پرینتر قرار گرفته است .
 2 - چاپگر خراب است .
 3 - باسکول محک خراب است .

 1 - کاغذ را به حالت درست قرار دهید .
 2 - با نمایندگی خدمات باسکول تماس حاصل نمایید .
 مرکز تعمیر باسکول : 0216123


محک مدل 13000 به عنوان باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی امکان استفاده دارد و زمان خرید این دستگاه را به دو کاربری می توان انتخاب نمود .

تعمیرات باسکول دیجیتال تنها توسط افراد مجاز در واحد خدمات باسکول انجام می گیرد و در زمان بروز مشکل در صورت استفاده از روش بالا و درست نشدن باسکول محک با مشاورین ما در تعمیرگاه محک تماس گرفته و از راهنمایی پرسنل مجرب شرکت استفاده نمایید .

راه کارهای بالا برای نصب صحیح باسکول و رعایت نکات ایمنی می باشد که احتمال استفاده از خدمات پس از فروش باسکول را کاهش داده و برای کاربر هزینه ی زمانی خلل در کار را نخواهد داشت .

digi scale ، نمایندگی فروش باسکول ، نمایندگی خدمات و تعمیرات باسکول می باشد ، برای اطلاع از قیمت باسکول دیجیتال می توانید به قسمت محصولات باسکول مراجعه نمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

باتری ترازو در ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی اهمیت زیادی دارد زیرا در حین کار با ترازو با قطع برق در صورت نداشتن باتری ، ترازوی دیجیتال خاموش می گردد ، این در صورتی است که با استفاده از باتری با کیفیت می توان این احتمال و خلل در انجام کار را از بین برد .

عمر مفید یک باتری با رعایت شرایط استفاده از باتری می تواند به حدود دو سال برسد اما متاسفانه کاربرانی که با ترازو در ارتباط می باشند به اهمیت سالم بودن باتری توجه نمی نمایند در صورتی که با استفاده از باتری عمر باتری افزایش یافته و نیاز به تعویض تا حدود دو تا سه سال نیست .

ترازو فروشگاهی دارای باتری پشتیبان داخلی میباشد ، ترازو دیجیتال ، در هنگام قطع برق ، بدون وقفه به کار ادامه داده و میتواند تا حداقل 4 ساعت بدون نیاز به برق شهری باقی بماند .

کلیه عملیات استفاده از برق شهر ، سوئیچ نمودن روی باطری ترازو در هنگام قطع برق و شارژ باتری به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میگردد . هنگام استفاده از باطری ترازو دیجیتال ، چراغ مربوطه روی نمایشگر دستگاه روشن خواهد شد .

باتری ترازو دیجیتال و مدار الکترونیک مربوطه ، نیاز به هیچگونه عملیات سرویس و نگه داری ندارد ، اما رعایت نکات زیر باعث افزایش طول عمر باتری ترازو و نیز امکان استفاده ی طولانی تر از ترازو در حالت قطع برق شهر خواهد شد .

    هنگام استفاده از ترازو در حالت عادی ، مطمئن شوید که دستگاه حتما به پریز برق شهر متصل باشد .
    در زمان قطع برق ، از روشن گذاشتن بی دلیل ترازو خودداری نمایید ، در صورتیکه مدت زمان کوتاهی کاری با ترازو ندارید ، با استفاده از کلید روشن خاموش روی صفحه کلید ، نمایشگر ترازو را خاموش کنید .
    از آنجا که عمل شارژ باطری حتی در زمان خاموش بودن ترازو نیز انجام میگردد ، در هنگام خاموش بودن دستگاه ، دو شاخه آن را از پریز خارج نکنید .
    پس از هر بار قطع برق و استفاده از باطری ترازو لازم است باطری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دو بار متوالی استفاده از باتری ، دستگاه باید برای زمان کافی به برق شهر متصل گردد .
    جهت افزایش طول عمر مفید باتری ترازو لازم است که برای مدت طولانی بدون استفاده نماند ،  این رو در صورتیکه از ترازو در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یک بار دو شاخه ی ترازو را از پریز برق بیرون بکشید و دستگاه را با باتری داخلی روشن نمایید تا باتری ترازو کاملا خالی شود ( ترازو به طور خودکار خاموش خواهد شد ) سپس ترازو را دوباره به برق شهر متصل نمایید .

باتری ترازو به دلیل داشتن شارژری با قدرت حفظ برق به مدت 4 الی 6 ساعت بیش از ساعت ذکر شده توان نگه داری برق را ندارد ، در ترازو دیجیتال در تمامی مدل ها می توان از یک نوع باتری استفاده نموده و بر حسب نوع شارژر مدت زمان نگه داری برق مشخص می گردد و نوع باتری در ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی و حتی در باسکول تفاوتی با هم ندارد .

برای مثال ترازو محک و ترازو پند امکان نگه داری شارژ باتری با استفاده ی مداوم را مابین 4 تا 6 ساعت دارند در صورتی که ترازو چینی که قیمت ترازو بسیار پایین تر از محک و پند است قدرت شارژدهی بالایی را داشته و 24 تا 36 ساعت امکان نگه داری شارژ را دارد .

مشخصه باتری ترازو   شرح 
 نوع  داخلی ./ on line
 نوع باتری  خشک ( بدون نیاز به آب و اسید ) 6 ولت 6 آمپر
 زمان کار باتری  4 - 6 ساعت در حال شارژ کامل با قدرت راه اندازی تمام نمایشگر ها
 حداکثر زمان برای شارژ کامل  16 ساعت
 شارژ باتری  داخلی / فعال در صورت خاموش بودن ترازو
 فعال / غیر فعال سازی   تمام خودکار



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد ، دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو AND در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو می باشد ، زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی AND باید توجه داشت که ترازوی دیجیتالی اصل ژاپن است و شرکت فروشنده ، نماینده ی رسمی ترازوی دیجیتال خریداری شده است زیرا پس از خرید ترازوی دیجیتالی نیاز به استفاده از خدمات ترازو پیش می آید و خریدار برای استفاده از خدمات و فعال ماندن گارانتی ترازو برای تعمیرات ترازوی دیجیتال باید با نمایندگی ترازوی دیجیتال تماس داشته باشد و زمان ارتباط با نمایندگی و استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی ، نیاز به فاکتور خرید نمایندگی یا کارت گارانتی ترازو است که با نداشتن این مدارک دستگاه فاقد گارانتی می گردد .

تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND حتما باید با نمایندگی دستگاه انجام گردد زیرا قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND بسیار بالا می باشد و دستکاری ترازو توسط افراد غیر مجاز ممکن است ترازو آزمایشگاهی دچار مشکل بیشتری گردد و کاربر متحمل هزینه ی بسیار سنگینی گردد .

دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND است و خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی می باشند و ترازوی دیجیتال فروخته شده نیز دارای گارانتی معتبر از کمپانی AND می باشد .

ترازو آزمایشگاهی یکی از حساس ترین ترازوی دیجیتال است که با دقت توزین فوق حساس توزین می نماید و برای توزین مواد ارزشمند گرمی یا جهت ترکیب دارو مورد استفاده قرار می گیرد در صنعت ترازوی آزمایشگاهی ، ترازوی AND یکی از بهترین برند در جهان شناخته شده است که با دقت بسیار بالا توزین می نماید و دارای بدنه ی بسیار مقاوم و ظاهری شکیل می باشد .

دیجی اسکال مرکز ارائه ی ترازوی آزمایشگاهی با برند AND می باشد محصولات AND صد در صد تضمین شده است و کیفیت توزین فوق حساسی دارند قیمت ترازو چندین برابر نمونه های ایرانی و چینی می باشد از این رو برای تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی حتما با دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با تعویض قطعات تقلبی به جای اصلی توسط افراد غیر مجاز از کیفیت توزین ترازوی آزمایشگاهی کاسته نگردد .



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است و در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد ، این در تمامی محصولات ترازو محک و باسکول محک فعال و پس از خرید با طی شدن 1000 ساعت از مصرف دستگاه ، حالت قفل فعال می گردد .

روش های باز نمودن قفل ترازوی محک :

    اگر بر روی نمایشگر ترازوی فروشگاهی پس از عبارت lock code قسمت وزن و قسمت قیمت واحد ، نه رقم به نمایش در می آید با یادداشت نمودن شماره ی به نمایش در آمده با خط ویژه ی چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نموده با خواندن شماره ذکر شده کد را دریافت نمایید .
    اگر بر روی نمایشگر ترازو تنها عبارت lock code به نمایش در آمده و رقمی بر روی نمایشگر ردیف اول و دوم ظاهر نمی شود ، ابتدا ترازو را توسط دکمه ی اصلی روشن / خاموش که در کنار قسمت پایین بدنه یا زیر کفه کلی بدنه قرار گرفته است خاموش نمایید سپس با فشردن دکمه ق در قسمت کیبرد و فشردن همزمان دکمه روشن / خاموش اصلی را زده ( همزمان که دکمه ی ق را فشار می دهید ) و ترازوی دیجیتال را روشن نمایید و تا زمانی که از ترازو دیجیتال صدای بوق ممتد ساطع نشده انگشت را از روی دکمه ی ق بر ندارید ، با صدای بوق ممتد انگشت را از روی دکمه ی ق بردارید ، می بیند که حالت 1 ایجاد شده و می توانید به روش بالا عملیات را ادامه دهید ، اگر با فشردن همزمان دکمه ق و روشن / خاموش دستگاه کد ترازو در قسمت اول و دوم به نمایش در نیامد مجدد این عمل را تکرار نمایید تا ترازو به حالت ذکر شده انتقال یابد .
    حالت سومی نیز وجود دارد که قفل ترازو توسط کد باز نمی گردد این در صورتی است که ترازوی دیجیتالی بسیار قدیمی بوده و متاسفانه ترازو به صورت کد دستی فعال نمی گردد در این صورت ترازو باید به نمایندگی ترازوی محک انتقال یافته و توسط دستگاه قفل شکن فعال گردد .

اگر تمامی مراحل بالا را طی نمودید و قفل ترازو باز شده اما ترازو توزین ننمود ، دستگاه را توسط دکمه اصلی روشن / خاموش ، خاموش و پس از چند دقیقه روشن نمایید تا ترازو به صورت کامل فعال گردد .جهت تعمیر ترازو یا اطلاع از قیمت ترازو و قیمت باسکول به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

تعمیر ترازو آزمایشگاهی کاملا تخصصی است و باید توسط افرادی صورت پذیرد که قبلا آموزش های لازم در زمینه ی تعمیرات ترازو آزمایشگاهی و شناخت قطعات ترازوی آزمایشگاهی را گذرانده باشد تنها در این صورت می توان تعمیرات ترازو را به مرکز یا فرد مورد نظر بسپارید .

دیجی اسکال مرکزی مطمئن جهت تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی است و دارای پرسنلی کاملا مجرب و آموزش دیده می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال را با ارائه ی گارانتی خدمات انجام می دهد و تمامی قطعات استفاده شده در تعمیر ترازو ها کاملا فابریک می باشد .

جهت تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در مرکز digi scale با معرفی مدل ترازو آزمایشگاهی و مشخص نمودن ایراد دستگاه قبل از ارسال ترازو به تعمیرگاه می توانید از حدود هزینه ی تعمیرات ترازوی دیجیتال اطلاع بیابید ، مشاورین دیجی اسکال آماده پاسخگویی به سوالات فنی شما در رابطه با ترازو و باسکول هستند .

دیجی اسکال با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش و تعمیر ترازو معتبر ترین مرکز جهت تعمیر ترازو آزمایشگاهی می باشد و تمامی خدمات این مرکز در صورت بروز مشکل قابل پیشگیری می باشد و با گارانتی برای تعمیرات ترازو این اطمینان ایجاد می گردد که خدمات ذکر شده در صورت خرابی مجدد قابل تمدید می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 21 دی 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی